21 maj 2010

Tar det lugnt

Jag har faktiskt tagit det väldigt lugnt ett tag och låtit virknålen ligga på kvällarna. Så jag har tyvärr inte visat så mycket nytt här på bloggen. Gårdagen ägnade jag åt att fästa trådar på mormorsrutor och ett tråkigare jobb finns väl knappt. När jag var hemomkring för ett tag sedan hjälpte min snälla mamma mig att fästa massvis med trådar, men nu har jag ju många fler rutor och ingen direkt resa planerad...

Kom precis på att jag faktiskt har en liten hund hemma som jag glömt att fotografera och lägga upp! Den kommer inom kort!

I have been taking it easy the last days and my crochet hook has also had some vacation. Unfortunalety that also means that I don't have so much to show in the blog. Yesterday I spent some time fastening yarn ends on my granny squares but I think it is sooo boring. When I was home last time my sweet mother helped me with a lot of loose ends, but the problem is that I always gets more and more of them.
However, I just remembered that I have a small dog at home waiting to have his picture taken.

Inga kommentarer:

Kolla även in detta

Related Posts with Thumbnails