03 augusti 2010

Den färdiga koftan

Här är bilder på den färdiga hexagon-koftan. Som ni kan se blev den väldigt vid i ärmarna, men jag har inte brytt mig om att göra någon mudd. Då skulle ärmarna mest se puffiga ut och jag gillar trumpetstuket de har nu. Ägarinnan verkar också gilla den även om hon tidigare skrek så fort hon fick se den eftersom hon tyckte det var konstigt att vara provdocka innan den var klar.


Mönster till koftan finns HÄR på svenska.

Pattern for the hexagon baby cardigan is available HERE in english.

2 kommentarer:

Carina sa...

YES! Nu funkar det =)

SUPERFIN blev koftan på en söt tjej. Jag är sugen på o göra flera saker som du har på din sida ;*)
Ha en skön kväller

Johanna sa...

Tack för din medverkan i tävlingen! Jag drar vinnaren klockan 19 ikväll så än fanns där tid att vara med :)

/Johanna

Kolla även in detta

Related Posts with Thumbnails