23 augusti 2010

Stor beställning

Jag har under en längre tid tittat runt på tyger på nätet och bara velat ha och velat ha. Problemet är att jag vill ha allting! Det finns så otroligt mycket fina tyger att beställa och även om jag inte på riktigt kommit igång att sy så vill jag ha allt på lager. Det går ju naturligtvis inte, tyvärr...

Sedan blir jag lite småsnål (jag är ju smålänning i botten!). Vissa tyger kostar ju mer än andra och är det verkligen säkert att jag kommer sy av allt om jag köper på mig mycket samtidigt?! Denna obeslutsamhet!

Så igår blev det ändå en beställning! Jag fegade lite och beställde bara en meter av varje tyg. Då kan jag få ut några små plagg men jag har ändå inte så mycket tyg att göra av med. Jag har en liten (hemlig) dröm om att kunna börja sälja saker jag sytt och virkat, men då måste jag ju faktiskt producera något också! :-) I så fall får jag väl helt enkelt beställa mer tyg när den dagen kommer... På något sätt är jag väldigt rädd för att de tyger jag tycker om ska sluta att finnas, samtidigt som det naturligtvis hela tiden kommer nya härliga tyger!

Här är i alla fall 2 av de sjuttioelva tyger jag beställde igår. Nu ser jag verkligen fram emot att de ska komma hem också!

Inga kommentarer:

Kolla även in detta

Related Posts with Thumbnails