20 september 2010

Fler kassar...

I slutet av förra veckan fick ytterligare 3 kassar se dagens ljus. Jag kan inte förstå vad jag tänker med men på två kassar glömde jag helt bort min lilla namnetikett. Det blev till att sy dit dem i efterhand. Det går ju det med men jag tycker det är snyggt att sy in dem i sidosömmen. Det blev nu en kompromiss och jag sydde fast dem runt kanten så att de syns lite från båda sidor. Jag har nu fått in snitsen ordentligt med tryckknappar också. Supersmidigt och praktiskt! På kassarna sätter jag en tryckknapp uppe i mitten - skönt att ha något som håller ihop kassen lite.

Två av kassarna är sydda i samma tyg (IKEA), men tyget är väldigt stormönstrat och på det sättet kunde jag få ut två kassar med åtminstone delvis olika färgskalor. Bilderna visar båda sidorna på kassarna.

Rosa-grön

Blå-grön

Sen blev det också denna kasse med matchande pennfack/förvaring/necessär. Jag använde själv dessa i förra veckan för att "testa produkten", och jag trivdes väldigt bra med dem! Den lilla förvaringen var perfekt till mobil, tablettask, pennor, nycklar och annat smått och gott som jag inte ville skulle ramla ur kassen. Skönt med ordning och reda!

De 3 kassarna tillsammans

Inga kommentarer:

Kolla även in detta

Related Posts with Thumbnails