29 november 2010

Åter en handväska

Det har varit mycket ett tag nu och både pysslandet och bloggen har legat lite på sparlåga. Nu hoppas jag dock att jag kommit ut på andra sidan så att det blir lite fart här inne igen!

Efter att ha letat som en tok efter en mönsterdel, så kunde jag igår sy klart ännu en handväska. Denna är gjord på beställning och den blev hur söt som helst om jag får säga det själv! Det bruna tyget med vita blommor på kommer från Stoff och Stil. Det rosa innertyget köpte jag i somras men jag minns inte var.


I eftermiddag ska jag och en tidigare kollega ha en liten försäljning av våra handgjorda saker! Hon kommer mest att sälja smycken medan jag kör rea på mina smycken men framför allt kommer jag visa upp och sälja av det jag har sytt och virkat. Ska bli spännande!

Inga kommentarer:

Kolla även in detta

Related Posts with Thumbnails