17 december 2010

Härliga mjuka garner

Jag köpte ju en del garn när vi var ute och reste för ett tag sedan och jag har tänkt att jag skulle ta kort och lägga upp länge med det blev av först igår. Jag köpte så himla fina garner och det roliga var att det faktiskt var sambon som hittade och valde ut de flesta! Kanske var det för att han var trött efter en hel dag i Ullared och bara ville köra vidare hemåt, men det var kul i vilket fall! Särskilt när han hittade så fina saker!


Jag har ett tag funderat på att sticka mig en Åre-mössa men jag har inte kommit mig för att köpa något passande garn (är väl oftast Milano man använder har jag för mig). Nu hittade jag detta stora vita nystan som ska räcka till både mössa och halsduk, med beskrivning på insidan av lappen. Fiffigt och betydligt mer prisvärt än att köpa av de dyrare garnerna jag tittat på tidigare.

Inga kommentarer:

Kolla även in detta

Related Posts with Thumbnails