16 december 2010

Mobilfodral

När jag hade min lilla visning så fick jag 2 beställningar på fodral till IPhone. Eftersom jag inte har någon själv (avslöjar jag att jag är hopplöst omodern nu?!) har det varit lite svårt med måtten. Visst kan man enkelt hitta måtten på telefonen men sen är ju olika modeller lite olika samt att en anpassing måste ske så att man enkelt kan få i och ur telefonen. Detta har gjort att jag inte direkt prioriterat fodralen utan jag har sytt andra beställningar istället. Nu var det dock hög tid att skrida till verket!

En tryckknapp kändes inte alls bra att använda mot en telefon och kardborrband kan låta så mycket. Istället valde jag att sy in ett gummiband i nederkant och med det håller man mobilen och locket på plats.



Även till dessa fodral har jag använt mig av tekniken med bara 2 sömmar för att fodra och sy ihop. Nu blev det ju i och för sig en söm till i botten på yttertyget för att få fast gummibandet men det räknas väl knappt.

Inga kommentarer:

Kolla även in detta

Related Posts with Thumbnails