07 november 2011

Mobilfodral... igen

Här är ännu ett mobilfodral som jag fått beställning på. Är lite spänd på passformen eftersom den helst ska passa till en iPhone med tillhörande skyddsskal på, och det utan att jag mätt hur mycket extra plats det tar... Mottagaren är inte på jobbet just nu så jag kan inte prova det heller - spänningen är ooliiidlig. Tyget är återigen från IKEA och även här har jag använt mig av gummiband till stängning. Lite rundade hörn blev det denna gången - trevligt tycker jag. Om den här passar bra ska jag genast sätta mig och göra en till fast i ett annat tyg: min kära kund vill nämligen ha två.



1 kommentar:

Jessica sa...

Vad praktiska:) Kan jag få göra en beställning, fast jag har ingen Iphone utan en Sony Eriksson X10 mini?

Kolla även in detta

Related Posts with Thumbnails