04 december 2013

Barnkassar, necessärer och näsduksfodral

Nästan alla barn gillar att ha egna kassar att lägga saker i som de sedan kan bära runt på. Jag har därför inför marknaden sytt 6 stycken små kassar med glassar på och två stycken med Hello Kitty. Gulliga tycker jag!


Jag har även sytt ett helt gäng necessärer. Det är så himla praktiskt att ha alla småsaker i en necessär som man sedan lätt kan hitta i en större väska. Tror det har blivit 21 stycken och ingen är helt identisk med någon annan. Om yttertyget är samma så skiljer sig dragkedja och/eller fodertyg.




Små näsduksfodral är också trevliga att ha i väskan eller jackfickan så slipper man de där tråkiga i plast som är runt näsdukarna när man köper dem. Här ligger fodralen i högar med 2 eller 3 i varje så jag har visst sytt en hel drös! Hoppas några säljs, annars vet jag inte vad jag ska göra av så många näsduksfodral!


Inga kommentarer:

Kolla även in detta

Related Posts with Thumbnails