10 december 2013

Virkade vimplar

Överallt har man de senaste åren kunnat se sydda vimplar att pryda barnrum eller kalas med. Jag satsade på att virka istället! Här är de vimplar jag har kvar efter marknaden. Lite svårt att se färgerna då jag tog korten nästan mitt i natten men jag hoppas det syns ungefär i alla fall. Alla vimplar är gjorda i 100 % bomull i garnet Safran från Drops. De är uppbyggda av 3x3 vimplar i olika färgkombinationer. Själva vimpeldelen är 170 cm lång och sedan finns det ytterligare 2x50 cm att knyta med i ändarna. 

Grön, vit och blå


Rosa, lila och grön


Blå, vit och grön


Pistage, fuchsia och brun


Röd och vit


Rosa, vit och lila


Vimplarna är alla till salu och kostar 200 kr styck plus frakt.

Inga kommentarer:

Kolla även in detta

Related Posts with Thumbnails